This site uses cookies.
Some of these cookies are essential to the operation of the site,
while others help to improve your experience by providing insights into how the site is being used.
For more information, please see the ProZ.com privacy policy.
Jørgen Madsen Local time: 10:43 английский => датский + ...
May 14, 2007
og meld jer til powwowet d. 15. september i Århus. Det er altid både sjovt og spændende at deltage.
Men jo flere desto bedre!
Jørgen
Subject:
Comment:
The contents of this post will automatically be included in the ticket generated. Please add any additional comments or explanation (optional)
Dinny Греция Local time: 11:43 итальянский => датский + ...
Jeg ville da gerne...
May 15, 2007
... men mit årlige besøg i Danmark er planlagt til juli måned, så det kommer til at knibe med at strække ferien så længe!
Men jeg sætter da gerne et powwow igang på Kreta, hvis der er interesserede deltagere fra Danmark.
Subject:
Comment:
The contents of this post will automatically be included in the ticket generated. Please add any additional comments or explanation (optional)
Eliza-Anna Великобритания Local time: 09:43 датский => английский + ...
Powwow
May 15, 2007
Jeg kommer vist nok til powwow i Århus:) Det vil være mit fjerde i Danmark og det er bare så spændende at være der ibland andre som oversætter mellem dansk og andre sprog!
Jeg glæder mig til at høre hvornår powwowet på Kreta skal finde sted - håber jeg finder tid (og penge). Kreta er et dejligt sted og det vil være sjovt at have en dansk powwow der - mit græsk er vist nok dårligt, men jeg vil meget gerne øve mig i det! Men altså det kan jeg bruge til restaurant:)
Subject:
Comment:
На этом форуме нет отдельного модератора. Если вы хотите доложить о нарушении правил сайта или нуждаетесь в помощи, просим связаться с персоналом сайта »
Translate faster & easier, using a sophisticated CAT tool built by a translator / developer.
Accept jobs from clients who use Trados, MemoQ, Wordfast & major CAT tools.
Download and start using CafeTran Espresso -- for free
Create your account in minutes, and start working! 3-month trial for agencies, and free for freelancers!
The system lets you keep client/vendor database, with contacts and rates, manage projects and assign jobs to vendors, issue invoices, track payments, store and manage project files, generate business reports on turnover profit per client/manager etc.