Formato novo da KudoZ
Автор темы: Mark Robertson
Mark Robertson
Mark Robertson
Local time: 18:55
Член ProZ.com c 2010
португальский => английский
+ ...
Jan 29, 2020

Verifico que é a bandeira da República Portuguesa que figura como elemento identificativo da língua portuguesa no formato novo da KudoZ. É uma opção que vai provocar alguma displicência nas terras brasileiras, a não falar dos outros PALOP.

 
expressisverbis
expressisverbis
Португалия
Local time: 18:55
Член ProZ.com c 2015
английский => португальский
+ ...
Não sei... Jan 29, 2020

Confesso que ainda não me debrucei o suficiente sobre o novo formato do website. Não consigo ver onde está isso.
De qualquer forma, a língua/variante para a qual está traduzido o fórum é o português do Brasil e, que eu saiba, nenhum membro português ou outro membro dos PALOP colocou alguma objeção.


 


На этом форуме нет отдельного модератора.
Если вы хотите доложить о нарушении правил сайта или нуждаетесь в помощи, просим связаться с персоналом сайта »


Formato novo da KudoZ


Translation news in Португалия





Trados Studio 2022 Freelance
The leading translation software used by over 270,000 translators.

Designed with your feedback in mind, Trados Studio 2022 delivers an unrivalled, powerful desktop and cloud solution, empowering you to work in the most efficient and cost-effective way.

More info »
Protemos translation business management system
Create your account in minutes, and start working! 3-month trial for agencies, and free for freelancers!

The system lets you keep client/vendor database, with contacts and rates, manage projects and assign jobs to vendors, issue invoices, track payments, store and manage project files, generate business reports on turnover profit per client/manager etc.

More info »